כפר המשנה – המשנה מתעוררת לחיים

האם גם אתם חולמים להפוך את לימוד המשנה לחוויה מרתקת ובלתי נשכחת עבור תלמידיכם?
כפר המשנה הינו פרויקט לימודי ייחודי שיכניס את תלמידיכם לעולם קסום בו המשנה מתעוררת לחיים!
דמיינו את תלמידיכם פותחים את שיעור המשנה בצלילה לתוך סיפור מרתק, נכנסים ישר לתוך הלב של המשנה, חווים ביחד עם הדמויות האהובות את המקרים עליהם המשנה מדברת, ומתמלאים בסקרנות לדעת מה הדין ומה המשנה באה ללמד - כל זאת תוך כדי הנאה והתרגשות. באמצעות פודקאסטים סוחפים, דפי הנחיה למורה וחוברות עבודה מאתגרות, תלמידיכם יחוו את המשנה כפי שמעולם לא חוו. הם יפגשו דמויות מרתקות, יבינו היטב את המשניות ויחכו בקוצר רוח לשיעור משנה הבא!
מוכנים להצית את הניצוץ בעיני תלמידיכם? הצטרפו אלינו למסע מופלא בכפר המשנה!

מספר במאגר גפ"ן: 14493 | שם תכנית: אקלים מעצים ולמידה חיובית בבית הספר | בתתי סלים שונים

מה כוללת התכנית?

ליווי והדרכה לצוות החינוכי וחוברת הדרכה וליווי מפורטת למורה על כל המשניות
סט דמויות מודפסות של כפר המשנה, וכרזות צבעוניות עם חידה לכל משנה
פודקאסטים של כפר המשנה לכל אחת מהמשניות מחולקים פי מבנה שיעור קבוע
דפי עבודה מותאמים לסיפורי כפר המשנה להטמעת הדינים וחומר הלימוד

אופציה להרחבה - אלבום מדבקות מרשים לפעילות שנתית

מלאו את הפרטים והזניקו לימוד המשנה!

לחיות את סיפור המשנה

זו ההזדמנות שלכם לקחת את התלמידים למסע בעקבות סיפורי המשנה, לחיים שהתוו את כתיבת המשניות, לסיפורים שפיעמו בלב הסוגיות השונות.

זו ההזדמנות שלכם ללמד משנה בחוויה ובהנאה גדולה – שתטמיע את הלימוד בליבם של התלמידים ובלי לשים לב – תעשה להם טעם של עוד..

תוכן אקורדיון

פגישה עם היועץ המלווה של התוכנית להיכרות מעמיקה עם התוכנית ודרכי הטמעה נכונים החל מצוות בית הספר ועד התלמידים. כולל הסבר על דרכי העבודה, שינויים במהלך השנה ושימוש נכון בערכות המלוות

היכרות עם מבנה השיעור ודפי העבודה, הבנת האפשרויות השונות להרחבת הלימוד, קבלת הקבצים והערכות ויציאה למסע בכפר המשנה יחד עם התלמידים

מומלץ! – הרחבת הפעילות בבית הספר באמצעות משניות ההגבר והתכנית לחופש ושימוש בחומרים נוספים המרכיבים את כפר המשנה על מנת להגביר את חווית הלימוד והטמעת ערכי ופרטי המשנה בקרב התלמידים ובבית הספר כולו.

מה המטרה שלנו?

תארו לעצמכם שיעור משנה שהופך למסע קסום בין שבילי כפר דמיוני, שבו התלמידים שלכם לא רק לומדים – אלא ממש חיים את המשנה.
 
כפר המשנה מזמין את התלמידים לצלול אל תוך עולם מלא דמיון, שבו כל דין ומשנה מתרחשים להם בין השבילים, ומקבלים חיים חדשים. בשיעורי כפר המשנה התלמידים מוצאים את עצמם בהרפתקה ייחודית, שבה הדמויות והסיפורים מכניסים אותם ללב הסוגיות ומעוררים בהם עניין אמיתי.
התוכנית נבנתה כך שמבחינה לימודית, הדינים שמלמדת המשנה נהיים ברורים יותר, מחוברים לחיי היומיום של התלמידים, ומסקרנים אותם לחקור עוד ועוד. ומבחינה חווייתית, התלמידים נשאבים אל תוך עולם עשיר, מלא בהרפתקאות וסיפורים מרתקים.
 
"כפר המשנה" מבטיח שהתלמידים יתחברו ללימוד המשנה בצורה שלא הכירו עד כה. המשנה תלווה אותם בכל מקום ותמלא את עולמם.